Kalas!

 Idag har vi haft kalas. Mamma fyllde år igår men hon åkte på nån form av magsjuka natten till torsda så vi fick ta kalaset idag istället. Alla bröder va nyss här och åt tårta, de blir en helt annan ljudnivå när dom är här så nu är de nästan obehgligt tyst =)
Marängtårta va de som huset bjud på eller jag då de va jag som baka den =)

Mums fillibabba! =)

Nu sover hundarna hyfsat gott, dom blir nämligen oxå rätt trött i skallen efter bösök av bröder! =)


Goood marängtårta!=)

Nä nu ska jag springa ner till tvätten, sen ska hundarna få gå ut och sen ska jag åka till storebror och se film.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Mmm, god tårta och jag ser att denna ligger kvar på fatet, vissa andra tårtor gjorde ju inte det, ;=

2009-04-04 @ 17:16:27
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Milla

Utmandad, kolla blogg

2009-04-04 @ 19:12:29
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0