SOOOOOOL!!!

Ida har vi haft sol, vi hade sol i går oxå....riktigt vår väder. Men snö i mängder har vi kvar den blir vi väl av me i maj om vi har tur. Jaja man kan ju inte få allt här i världen. Men solen ger en hopp. Hoppet är ju de sista som överger än sägs de ju =)



Som sagt mkt snö kvar =( Läser ju om Gizmos släkt neröver som har roligt i slasket, de problemet har ju inte vi på ett väldigt bra tag....

Såg en film igår hos bror, en krokodil film. Den var helt ok. Kan ha göra me att jag är så rädd för vatten och fiskar å sånt som gör att jag tycker såna filmer är bra =) Men jag blev lite lessen i ögat för hunden som var me blev uppäten =( Den blev uppäten då den sprang fram till krokodilen för den skulle skydda matte. Tycker inte om att dom har me djur i skräckisar. Fats då dom brukar ju få överleva men de är ju inte alltid så så då är ja så nervös genom hela filmen att djuret i frågan inte ska klara sej...

Jaja här är lite mer bilder från skogen ida...














Vi promenerade mot en sjuktbana...=)

Jag blir så glad av få vara ute me hundarna och se dom springa och leka. De gör helt klart min dag innan jag måste tillbaka i verkligheten =)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0