Utmaning....

En utmaning från Milla.
Svara på frågorna och utmana sen era hundvänner, =)

Hundens fullständiga namn:  Mirabackens up to something, Bermarks Imelda, Sugarwinds secret weapond


Smeknamn på hunden:
Beppe: Beppebus, deppomanen, deppo, baboon, burtibangbang. Selma: Telma, Weezle, arghagga. Gizmo: Nillson, Nisse, Gronken.


Kan hunden simma:
Nja Beppe och Selma vet jag faktiskt inte, vet inte heller om Gizmo kan simma men de tror jag.

Tränas hunden i nåt: 
 Jo då lite allt möjligt, lydnad, agility, spår och sök

Speciella egenskaper hos hunden:
  Beppe enligt mina bröder vara deppig. Selma finns ingen som är så arg som hon =) Gizmo att han alltid är så glad.


Det dummaste hunden gjort:
Kan inte komma på nått just nu...


Andra hundar som gör er hund glad:
Beppe: Loba! ;) Figi, Prilla, Myra, Selma. Selma: Beppe. Gizmo: Han blir glad när han ser alla =) 

Äter hunden hästbajs:
Beppe och Selma: Ibland inte alls lika ofta eller mkt som förr. Gizmo: Ja.


Saker hunden inte kan göra:
  Beppe: ? Selma:  Stå stilla i badkaret, hon fattar inte att dra in korna så hon håller alltid på att halka. Gizmo: För tillfället en hel del men han är ju liten ännu =)


Bästa minnet av hunden:
  Beppe: Först gången jag såg han hemma i valplådan. Selma: Kan fan inte komma på nå bra minne av Selma! =) Gizmo: Första gången vi köpte tuggben å kasta ut alla på golvet åt han =)

Så, utmana nu era vänner med hund!
Utmanar den som känner sej utmanad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0