Klubben..

Gjorde just en Linda kasta mobilen i golvet!!=)

När jag vaknade idag så hade jag fått ett sms från Milla som undrade om jag ville följa me ut på en promenad men de sket sej då jag sov lite för läge så hon hade redav varit..rackarns!
Men då for vi på klubben i stället.
Gick bra även denna gång fast han har varit lite frustrerad lille man, han tyckte de var väldigt spännande me Millas hundar de är första gången han typ träffa dom men samtidigt så vill han ju göra de jag bed han om men så ojoj de va lite mkt som röde sej där upp i knoppen=)
Vi tränade fotgående, sitt stanna och lite inkallning.
Beppe fick de rätt lungt i da me själva träningen, körde lite frittfölj å så träna vi fjärren som faktiskt gick bättre än va den brukar sen har vi vi lekt me kampisen som han älskar så han är nöjd gammgubben!=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte bra att kasta mobilen i golvet!!

2009-02-17 @ 17:59:30
Postat av: Milla

Blev inte lillen liiite trött då? =)

2009-02-17 @ 20:12:16
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0