Lite tankar & funderingar..

Hmm under kvällen har jag funderat på om man kanske skulle byta bil. Trots att jag typ nyss har köpt den jag redan har.
Men den känns lite stor å onödigt dyr, sen min "sepreration" så är de ju inte lika många hundar i blien =P

Sen har jag funderat lite på lille man, hur jag ska lägga upp saker å ting. Funderar på att sätta upp ett mål å de målet skulle då vara att vara start klar för att tävla ettan den 13/6. Men i stort sett som jag hade tänkt den tanken så fick jag lite lätt ångest =) De är ju helt snart!

Men jag tror de bli bra om inte annat så är de bra träning för både han å mej att ha varit ut på tävling. Då jag kanske inte har dom bästa nerverna. Blir inte nervös utan istället för att bli nervös så stänger jag typ av inga krav ingenting vilket är lite dumt. Men jag tror de är för att jag är mkt mera tävlings människa än jag vill erkänna och skulle de gå dåligt så blir jag inte lika grinig eftersom jag stängde av mej i tid typ...

Nä jag har bestämt mej gott folk den 13/6 blir de, så nu kan jag inte backa för nu har jag sagt de högt eller skrivet de, de finns svart på vitt!!


                                                
 

13/6 då smäller de! =)

Kommentarer
Postat av: Milla

Bara att träna som en galning då, =)

2009-02-19 @ 09:30:03
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Sanna Tijah Älva

Haha, kan ju glädja dig med att du får en månad till på dig innan officiell start. 10 månader i juli! Så då finns hur mycket tid som helst. Hmm om det inte är viltspår ni ska tävla förstås...

2009-02-19 @ 16:43:18
URL: http://hem.passagen.se/lotus_rhaffa
Postat av: Linda

Vafan jag var tvungen att kolla upp i reglerna nu å det är ju sant.. 10 månader för tävlan. Jag hade för mig det var 8 månader för lydnaden. Dumma regler! =) Men Mia, bra för mig och Korven för vi lär inte vara klara till juni ;)

2009-02-19 @ 18:20:02
Postat av: Marie L

Kul att ni ha mål i sikte! Håller på er1

2009-02-19 @ 18:29:35
URL: http://www.123minsida.se/Minos
Postat av: Maja, Achilles & Link

ojojoj...vi är fler som vill ut och tävla hör jag! Lycka till!

2009-02-20 @ 11:30:10
URL: http://warriors.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0