Proppmätt å utmanad!

Har precis tryckt i mej ett skrov från frasses mkt gott!=) men kroppen fick dock en chock då jag knappt har ätit nå på tre dar pga min piller som jag har börjat äta gör att man tappar matlusten, ruskigt bra bantningsmedel =P

Här är lite bilder från dagens skogs runda...
























Vi har lite öronproblem =)


Sen har ju Milla utmanat mej, suck jag har väntat på denna dag sen jag skaffa mej bloggen =) men men...=)

Googla ditt  namn " Mia är"

Vad får du fram då? Plocka ut de 6 första.
Sen utmanar du 3-5 personer.

De här blev mina:

1. Mia är min förebild
2. Mia hemma på besök?
3. Mia är ny EU-samanordnare på tillväxtcentrum
4. Mia är en myra 5-pack 
5. Peter & Mia är illmysiga
6. Mia är en av ett tiotal i världen.

Fuskade lite då alla mina typ hade varit om mamma mia filmen =)
Utamnar den som vill...

Kommentarer
Postat av: Milla

Fina bilder på djuren, =) Jag vill oxå ha skrov, men jag får taco´s på fredag, igen, haha

2009-02-25 @ 19:25:42
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo
Postat av: Mikaela, Flox & Thing

Fina Gizmo! Hur mycket väger han nu? Jag vägde Thing i veckan och hon väger 13,5kg. Kul att följa er på bloggen och se alla fina bilder!

2009-02-27 @ 12:24:18
URL: http://www.flox.webgain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0