Världens snällaste grannar!!!! =)

Då va man tillbaka i Gällivare igen me alla saker, släpet är lämnat i Kiruna. Men satans så tungt de va! Lämnade Umeå vi halv åtta i Lördags kväll och kände mej så där lagomt road att köra 53 mil me släp då man har stressat hela dan städat och packa. För att sedan behöva köra yttligare 12 till Kiruna dan därpå för att lämna de där jävla släpet. Från Umeå - Kiruna och hem igen är ca. 77 mil. Ska aldrig mer flytta eller kanske inte under tids press iaf.

Tusen tack till Milla och Lars som tog hand om allt skrot som vi inte hant kasta. De va Guld värt!!!!

Dom sista 15 milen hem till Gällirvare kändes så där lagomt stabila, på slute kunde jag inte fukusera på skyltar de var bara ett enda stort sudd. Men men vi kom hem i en bit jag och lillebror.

Just nu håller jag på att fixa här hemma hos mamma för att få plats me allt. Alla möbler står på plats nu iaf nu är de mer eller mindre bara små saker kvar. SKÖNT!!! Mamma åkte ju me taxi till Sunderbyn igår för att förhoppnings vis få nån ordning på lungorna. Sen kan jag bara säga en sak bli aldrig sjuk för läkare kan ingeting!! Detta gäller väl inte alla men många vilket är mkt tragiskt. Har många gånger fått fundera på hur vissa ens har fått bli läkare. JAg blir så jävla förbannad rent ut sagt!

Nä nu ska jag ta tag i de sista för ikväll innan Navy csi börjar.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA vi hade ju typ samma rubrik å allt såg ja =) Mysla sa att vi skrivit typ samma men de där va ju sjukt =)

2009-04-01 @ 22:16:22
URL: http://hunderiet.blogg.se/
Postat av: Milla

Du e oxå gullig, tackar, kramizar

2009-04-02 @ 10:53:10
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0