Sommar ?

Här verkar vi då inte få nån sommar har inte ens lagt undan mina långkalsonger ännu :( Jaah men va har hänt sen sist då? hmmm...har haft både student och examens firande här. Vilket får mej att känna mej gammal jag menar jag tog ju nyss studenten så hur är de då möjligt att min lillebror tagit den ?! :P

Nå men Malmen utställningen har ju hunnit pasera oxå. Gizmo fick en två.

Kritiken:

Good in size and proportion but missing volume. Coulors well difined. Good leugth of coat. Typical head, good ears. Straight topline. Could use deeper undeline especially in belly. Good in frontaugulation, a bit straight in back. Not moving free all the time looking to his handler. Very lose in front.

Domare: August Dewilde







Skulle även ställa honom på internationella men de sket sej då jag inte fick göra en internetanmälan då mitt medlemsnummer från hundungdom inte funka men men vi får vara där och få oss lite miljöträning istället :)


Kommentarer
Postat av: Sanna Tijah Älva Pippi

Jaha, låter som han hade gillat en tjock labrador...

2010-06-23 @ 00:34:46
URL: http://www.sugarwinds.se
Postat av: Marie L

Synd du missade anmälan! Grattis till tvåan. Ser i fint ut på bilderna tycker jag i alla fall!

2010-06-23 @ 00:39:15
URL: http://www.123minsida.se/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0