Leeedig!!

Äntligen är jag ledig, kommer vara ledig ända till 2:a Maj helt underbart. Men jag tycker att jag förtjänar det då jag får ihop 189 timmar denna månad. Fick ihop 188 förra månaden så nu ska jag njuta av ledighet.

Har dock varit ganska dött med hundträning och annat roligt då jag har jobbat...men nu ska det bli ändring på det :) Upptäckte därimot att Gizmo har slagit ut en av sina fram tänder i underkäken, mkt dumt :S Så nu måste jag väl till veterinären ch få ett tandintyg så att jag kan ställa ut han i fortsättningen?!  jo vi kom ju med på nybörjarkursen i agility så den drar igång 3:e Maj så det ska bli skit kul men annars känner jag att jag inte har såmkt mer att berätta, som vanligt då ;P

Jaja over and out...



                           


Söt bäbisen :)

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0