Juni...

Jaha de var ju rätt länge sen jag skrev nått här, så frågan är vart jag ska börja?!

Kan ju börja med det tråkiga, för en månad sedan fick min underbara Beppe somna in, går inte en dag utan att jag tänker på honom! Han blev tyvärr gammal fort, han skulle ha fyllt 9 år den 1:a Juni! Saknaden är enorm men det är tur att jag har mina två andra ögonstenar kvar som gör det lättare att gå vidare..





Söt Beppe, ner rakad och sommar fin ;)


Jaha vad har mer hänt?

Har hunnit vara i både Piteå och Jokkmokk och tävlat, lk1. Gick ju inte som planerat kan man ju säga. Inget första pris. Han fick för sej att sätta sej för tidigt på platsliggningen på båda tävlingarna och han tyckte att det var ok att tjuvstarta på hoppet på båda tävlingarna. Sen missa han läggandet under gång i Jokkmokk men det var varmt och han var inte riktigt med när jag kommendera. Hade jag varit smart hade jag väntat nått steg innan jag sa nått så hade de kanse gått vägen för de var som att han inte hörde mej så han satte sej i stället.

Men har anmält oss igen till lk1 på hemma plan, känner att jag inte vill ha dom tävlingarna som dom sista i ettan så i får se hur jag gör sen efter denna tävling. Sen känner jag just nu att vi funkar ju inte rikigt på tävling, det felar för mkt helt enkelt och då känns det bättre att vara kvar i ettan än att börja gå vidare...

Linda, Ida-Li och Pling har varit på besök, trevligt men Jobbigt ;) är ju inte direkt van vid barn..haha! Gizmo visste inte riktigt vad han skulle tycka och Selma fick vara hos mamma då jag inte litar på henne bland barn. Men Gizmo skötte sej ganska bra måste jag säga..Blev att besöka klubben och träna lite aglity och på den fronten så går det sakta men säkert frammåt.

Jaja nu flåsar min lillebror mej i nacka vi ska fara till storebror och kolla film, så det får vara allt för denna gång..
-


Kommentarer
Postat av: Maja och Link

Kul att agilityn går frammåt. Lycka till med allt i sommar! Vi ses i augusti.

2011-06-13 @ 20:47:14
URL: http://greatwarrior.bloggplatsen.se
Postat av: camilla

Men! Söta, Beppe.. =( tråkigt att höra... Kram

2011-06-30 @ 22:15:58
URL: http://crowblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0