Vart är alla?

Har varit på ridhusträning i kväll, vi var bara fyra stycken gången innan de var vi oxå bara fyra och gången före de endast tre. Så då är min fråga vart är alla folk me sina hundar? Känns lite tråkigt måste jag säga men men man får lite mer plats för sej själv om inte annat ;) Träning går riktigt bra nu tycker jag nöter på som bara den på ff/linförigheten och den ser riktigt bra ut nu med lite hjälp av Linda :)

Skulle ha tävlat i morron i Piteå men då jag fick jobba natt så fick tävlingen tyvärr stå över. Men i maj blir de tävling igen. 20 Maj i Piteå och 22 Maj i Jokkmokk. Kommer att göra mitt sista försök på ettan då. Sen till sommaren blir det till att starta tvåan och akl-spår på hemma plan.
Har anmält till en nybörjarkurs i agility oxå, vilket känns skit kul den dar i gång i Maj. :)


Vi väntar även tillökning ;) min kompis hämatar hem sin lilla cotton valp nästa fredag...så spännande!

Kommentarer
Postat av: Linda Wiksten

Är det något till helgen? Jag vill ju komma!! Blir nattjobb nästa vecka så då blir det inget då heller...;(

2011-03-25 @ 08:21:14
URL: http://minacollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0