En resa, födelsedag, jobb & förklylning!

September månad har bara rusat förbi och är snart slut.  Börjar väl med Turkiet/Alanya resan. Två veckor med sol och värme. Vi har haft det helt underbart och var inte alls redo att åka hem, en vecka till hade inte varit helt fel :) Så vi planerar redan nästa resa! Nä men vi har solat och badat, ätit god mat och bara njutit av livet. Vi tog oss iväg på en båttur vilket var helt klart var värt varenda krona. Tog oss upp till Borgen/slottet fotat solnedgången och tog oss en promenad ner för berget. 5 km ner efter en slingerväg som var väldigt brant. Det var med livet som insatts som vi tog oss ner efter som dom kör som dom gör där men det gick bra. :) Längtar tillbaka för det här jävla pissvädret var ju inte direkt nån höjdare att komma hem till. Igår snöa de dessutom. Mkt deprimerande!

     


Sen har ju Gizmo och gänget hunnit fylla 3 år. Fan va tiden går fort! :) Grattis i efterskott till alla! :)




Kom hem till Gällivare den 12:e och då stod det jobb på schemat. Så jag har jobbat och jobbat vilket intebär att det inte har blivit så vidare värst mkt träning med hundarna. Sen har jag då lyckats dra på mej en jävla förkylning som just nu inte verkar släppa. Så nu är det synd om mina stackars hundar. Men tog mej ut i skogen idag tog en liten promenad och ett lite lydnadspass. Gizmo fick några skick på rutan och så träna vi apporten. Men jag hoppas innerligt att denna förkylning släpper lite iaf så jag orkar börja leva. Måste städa och tvätta. Men framför allt att jag kan börja aktivera mina djur. Hade ju tänkt tävla i början på oktober men har lagt det på hyllan då det blev som det blev nu. Men Piteå har ju sin sista tävling i november så det ä nog det nya målet.








Kommentarer
Postat av: Stina o Trolla

Hej Stort GRATTIS till ert LP, bra gjort. Kullettorna är bara så bra ;=)) Trolla hälsar till fina brorsan.

Ha det gott

Stina

2011-10-15 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0