Stallbesök =)

I dag har vi varit och kollat på islänningar, min mammas kompis Kicki, hennes barnbarn Emilia har en islänning. Så jag, mamma och Gizmo packa in oss i bilen. Gizmo gillar ju hästar och han är en jäkel på att mocka =) Dom har även kattungar i stallet drygt en vecka gamla så underbart söta. VILL HA EN!! =) men men..
Jag får skaffa katt när jag har skaffat mej en egen lägenhet då mammas blåfara inte skulle kunna låta bli att smaka på katten.

Inga bilder än, jag lovar ska föröka fixa nån bild inom inte en allt för avlägsen framtid. Vi ska ju på återbesök till stallet så jag tänkte fota lite hästar och katter =) Tycker de är så bra att Gizmo får vara lite runt hästar. De är så skönt att ha en hästsäker hund =)

Imorron är de marknad här ska gå och kolla lite i morron me Sara, kanske köpa sej en munk eller nå =)
Från de ena till de andra, när vi var i skogen idag så kom jag att tänka på lassie som gjorde att jag börja tänka på Linda och den vackra filmen hon gjorde =D


http://www.youtube.com/watch?v=TtZPtPy1ecI


Kommentarer
Postat av: Linda

iihii den är så fin ;) kul med hästar!

2009-03-20 @ 03:04:03
URL: http://hunderiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0