Kurser...

Såg idag att de ska dras i gång två kurser. En valpkurs och en nybörjar kurs i agility. Hade tänkt gå båda bara jag lyckas skrapa ihop nog me pengar. Men de ska nog gå få trolla lite =) Har ju faktiskt aldrig gått en kurs tycker de är på tiden kanske då jag är inne på min tredje hund eller? =)


Var i skogen idag som vanligt, strålande sol var de så jag passa på att fota lite. Önskade att jag hade kunnat va ute  lite längre men lillebror skulle till tandläkaren sen hade jag ju gammel tanten me mej så jag vill inte gå så långt då hon ha börja få problem, hon har ont men vart vet vi inte ännu.

Men mamma har ju kommit hem idag så då kan jag lämna henne hemma så kan vi traska lite längre imorron. Så får jag hålla tummarna på att de är lika fint väder.














Så här snygg är somliga när han åker bil =)



Han tycker inte att han ska åka där bak, han åker helst fram om han får bestämma =)


Kommentarer
Postat av: Sanna Tijah Älva

Mycket snö kvar hos er än, våran är nästan borta nu och man går bara och väntar på att gräset ska börja torka upp.

Inte heller Gizmos mamma ville sitta i bak om hon fick bestämma.

2009-04-02 @ 14:29:56
URL: http://www.sugarwinds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0