Dum valp!!!

Väldigt dum valp!!! Min kära mor skulle slå på stort å baka bullar, å mitt i bullbaket då degen hade jäst cirka 30 min så blev hon naiv å trodde att hon kunde gå på toa bara så där, dumt av henne för då passade Gizmo på att äta mer än halva bulldegen. Gissa om han svälde om magen...ja som låg i godan ro å vila men de va bara kliva upp. Ringde Linda å fråga hur man gör för att få hunden å spy minns bara att de hade nå me salt att göra...jaja så mamma satte lite salt längst bak på tungan å efter ca 10 min så spydde han upp en liten del sen fick han gå ut å röra lite på sej in igen..

Efter 3: gång me salt på tungan så kom i stort sett allt upp men han är fortfarande lite svullen om magen och han går omkring å rapar jäst =) men men i övrigt så mår han rätt bra lite sliten....

Sen fyller ju Beppe sju år idag, Grattis på han!!!=)

Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis Beppe och fy på dig Gizmo, =)

2009-06-01 @ 19:56:24
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0