Vaken?

Jo klockan är nu sex på morron å jag har inte gått å lagt mej ännu. Bestämde mej för att vakan då jag ska köra mamma till lassa på morron. Man har ju vänt på dygne nu när man är ledig å eftersom jag inte är nån morron människa så tänkte jag att de är lika bra att vara vaken.

Har snott lillebrors sator då även han vakar av nån anledning, så han å nå polare promma i väg till Åhults för att fika. Ojoj dagens ungdomar! =)

Annar händer de inte så mkt har inte tränat nå me hundarna sen jag kom till Gällivare har inte riktigt haft tid eller ork. Vi åker ut till skogen istället så dom ska inte klaga =)

Jaja nu ska jag ta å packa mej här ifrån hem till mamma å duscha köra henne till lassa å sen ut me hundarna till skogen hade jag tänkt då är dom snälla sen när jag ska sova...

Kommentarer
Postat av: Milla

Vid den tiden var jag på jobbet, haha

2009-03-03 @ 10:51:45
URL: http://www.nogg.se/millaochtoivo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0