Väntar och väntar!

Just nu känns de bara som att jag går runt och väntar på allt och inget. Har anmält Gizmo till MH här hemma i GVE. Dom ska ha en tvådagars den 30-31 Maj, så nu går jag och väntar på att få nå svar från klubben om vi kommer me eller inte..skulle de nu va så att vi inte kommer me så sa Linda att de skulle va ett gäng MH i Boden i sommar så de känns ju bra och skulle de skita sej så har jag en reserv plats på "mammas" MH när de blir dags för hennes valpar att gå den 31 Oktober men jag HOPPAS VERKLIGEN på att vi får göra bort det nu i Maj.

Har även funderingar på att starta lydnads ettan i Juni på hemmaplan, har dock inte riktigt bestämt mej om jag vågar ännu men men =)

Förhoppningsvis så kommer jag få en egen lgh inom en snar framtid. Har ju bara stått i bostadskö i 3år men får fortfarande ingen genom att bara göra intresseanmälningar. Så i Tisdags var jag och mamma till SOC och jag fick en helt underbar människa till handläggre hon ifråga satte absolut ingenting av de vi sa vilket i min värld är helt ofattbart. Så nu väntar jag på att Topbostäder ska kontakta mej och höra vad dom har och säga.

Känns som att de är nått mer jag väntar på men de kommer jag inte på va de är =)
Jag tycker inte om att vänta, vill veta på en gång ju!!:P
 

Om de är sol i morron ska jag nog ge mej ut och fota lite nya bilder på alla 4fota =)


Kommentarer
Postat av: Milla

Det är nog tanken att vi ska röra oss uppåt landet så där har du nåt att vänta på ;))

2010-05-04 @ 12:20:08
URL: http://handlewithcare.blogg.se/
Postat av: Marie L

Har ni kommit med på MH?

2010-05-16 @ 00:48:58
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Sanna Tijah Älva Nemo Pippi

Ja nu borde du få pm, med bara 2 veckor kvar.

2010-05-18 @ 10:48:57
URL: http://www.sugarwinds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0