Vinter :(

Då har vi fått våran vinter här upp i lappmarkerna :P Snöade hela gårdagen, plogbilarna plogade i panik. Här har de dock inte hänt så mkt. Känns som de är år och dar sen jag gjorde nått med hundarna men de är för att jag har varit en vecka i Turkiet och när jag kom hem har jag varit jätte förklyd och så har jag jobbat, så då blir de hundarna som blir lite lidande :(

Hojj jag får så dåligt samvete men men idag har jag varit ute i skogen med dom så dom har fått härja i snön. Massor och åter massor me snö har det kommit. Tänkte ju ta mej kameran idag men jag glömde den, kanske i morron.

Gizmo har fått ett sår.  Typ gaska långt bak på sidan av kroppen, nästan vid låret. Big time hjärnsläpp vet inte alls hur jag ska berskiva vart såret är men men. Det är inte infekterat men det är ganska stort och öppet men inte så djupt. Så förhoppnings vis så ska det läka ganska snabbt.

Sen ber jag alla samtliga att hålla tummar och tår. För den 31:a oktober blir det MH. Om det inte kommer nån jävel och förstör.




Bjuder på en solnedgång från turkiet från våran balkong, då jag inte har nå nya bilder på hundarna :)


Kommentarer
Postat av: Sanna Tijah Älva Pippi

Då håller vi tummarna för MH! Vad spännade! Hoppas det går vägen trots snö.

2010-10-22 @ 19:34:13
URL: http://www.sugarwinds.se
Postat av: Marie L

Kul att ni kommit med på MH, hoppas såret är läkt tills dess, vi håller tummar/tassar:-)

2010-10-23 @ 12:31:05
URL: http://www.123minsida/Minos
Postat av: Marie L

Hej nu är jag nyfiken och väntar på uppdateringen,-)

2010-11-02 @ 09:48:10
URL: http://www.123minsida.se/minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0