Förkylning...

Har dragit på mej i jäkla förklylning som inte vill ge sej har legat i soffan i tre dagar och mår absolut inge bättre :(
Så jäkla irriterande...Har ju anmält mej och Gizmo till tävling den 20:e, blir att starta ettan igen och dagen efter jag har anmält oss och har tänkt sätta igång med träningen på riktigt så blir man sjuk!! Men jag har bestämt mej för att vara frisk till i morron för då har vi ju ridhusträning sen om det funkar får vi se.

Nästa helg är det jokkmokks utställningen och helgen efter det blir det lydnadtävling...KUL!! :)

Sen har ju Selma hunnit fylla 8år..gammkärring ;)

Nu har ja nog inget mer "roligt" att berätta så jag ger upp för denna gång och intar ryggläge igen i hopp om att jag ska börja må lite bättre.
Tack och Hej...:)

Kommentarer
Postat av: Marie L

Håller tummar/tassar inför tävling/utställningen!

Krya nu på dig och ha en bra helg:-)

2011-02-05 @ 11:17:13
URL: http://www.123minsida/Minos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0