Livet rullar på!

Här rullar allt på som vanligt. Eller ja nästan i Fredags kväll föddes fem fin små bäbisar. 3 sobla tikar 1 sobel hanne och 1 trefärgad tik. Alla mår bra, väldigt matglada valpar är det :) Ska bli spännade att se va det blir av dom dom.



Träning med Gizmo står ganska still och det är helt och hållet mitt fel. Har varit lite omotiverad. Men när vi tränar har allt gått bra förutom dom två senaste ggr. han har tappat bort rutan?! Han springer ut jätte bra men så drar han till vänster och ställer sej på sidan av rutan? Hadde han bara forsatt rakt fram hade han stått precis mitt i rutan men han står till vänster om den istället. Så sist fick jag lägga en leksak bakom rutan så han skulle hamna rätt och då gick det jätte bra. Hoppas på att det bara är nån tillfällig sinnesförvirring från han sida :)

Och Selma är med som våran störning/maskot på träningar det tycker hon är kul. Springer runt och gapar och skriker och när jag kastar bollen som belöning till Gizmo då passar hon på att hugga mej i byxbenet :)

Nu är det dags för en liten kvällsrunda med hundarna, kanske Gizmo får nått skick på rutan för att se om han vet vart den är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0